Regulamin

Drogi Opiekunie! Droga Opiekunko!

Zebrałam kilka najważniejszych zasad, które będą towarzyszyły naszej współpracy. Te zasady powstały po to, aby Twój ukochany pupil był u nas szczęśliwy i bezpieczny. Uwierz mi, to nie jest kolejny nudny regulamin! 😊 Miłej lektury.

1. ZASZCZEP PSA NA WŚCIEKLIZNĘ, KASZEL KENNELOWY I ODROBACZ. To ważne, ponieważ Pieski często się spotykają lub bywają w tych samych miejscach. Pomyśl, czy chciałbyś, by Twój Pupil wrócił do domu z nieproszonymi gośćmi na sierści lub groźną chorobą? Na pewno nie! Dlatego zadbaj o profilaktykę, tak jak pozostali nasi Goście. 


2. RZYJĘCIA I ODBIORY PIESKÓW. Z doświadczenia wiem, że najlepiej jest przywozić pieski rano o godz. 8, czyli tuż przed wspólną aktywnością lub ok 9:30; a odbierać ok 19/19:30, czyli po wieczornej aktywności.

Prosimy o wysłanie wiadomości sms lub na WhatsApp ok. 20 minut przed przyjazdem, gdyż bardzo pomaga nam to w organizacji pracy i pozwala uniknąć niepotrzebnego stresu innym podopiecznym. Spokojnie, nie mamy nic do ukrycia ;) Lubię przyjmować i oddawać psy, gdy te odpoczywają w pokoikach. Zdarza się czasami sytuacje, że przyjeżdża Klient (z psem lub po psa), gdy wszystkie czworonogi biegają na wybiegu. Naturalną reakcją psów jest szczekanie i skakanie na ogrodzenie, ale niestety stwarza to niebezpieczną i niekomfortową sytuację. Psiaki mogą nawet w wielkich emocjach pogryźć się. Bezpieczeństwo psów jest dla mnie najważniejsze.

3. KAŻDY ROZPOCZĘTY DZIEŃ = DOBA. Rozliczamy się za każdy rozpoczęty dzień opieki nad pieskiem. Np. gdy Wczasowicz przyjeżdża do nas w piątek wieczorem i odbierany jest przez Opiekuna następnego dnia w sobotę rano, to rozliczamy się za dwie doby według cennika. Dlaczego? Bo najwięcej aktywności i obowiązków mamy w ciągu dnia (w nocy dajemy Wczasowiczom pospać 😊). Nie jest to tylko wynajem pokoju, jak w przypadku hotelu dla ludzi, tylko jest to również usługa opieki, tak jak opieki nad dzieckiem czy osobą starszą.

4. NAPISZ DO NAS MAILA. Jeśli chcesz zarezerwować wczasy swojego Pupila w naszym Hotelu, proszę napisz do nas wiadomość mailową i wskaż wszystkie niezbędne informacje: płeć, czy jest kastrowany/-a, wiek, rasa/w typie rasy. 

Obecnie nie przyjmujemy nowych samców do hotelu. 

Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość najszybciej jak to możliwe. Pamiętaj, że dopóki nie dostaniesz od nas odpowiedzi zwrotnej z potwierdzeniem, rezerwacja nie jest dokonana.

5. ODWOŁANIE REZERWACJI. Jeżeli mimo rezerwacji nie możesz do nas przywieźć Pupila, proszę poinformuj nas o tym najszybciej jak to możliwe. Zdarza się, że mamy więcej chętnych niż miejsc. Pieski z listy rezerwowej będą Ci wdzięczne za możliwość spędzenia u nas wczasów. 

6. PRZEKAŻ NAM WAŻNE INFORMACJE. Najlepiej znasz swojego pupila. Jego zachowania, choroby, przyzwyczajenia. Chcemy, żeby czuł się u nas jak w domu oraz by był bezpieczny. Zależy nam także na komforcie i bezpieczeństwie naszej rodziny, przyjaciół i innych Wczasowiczów. Dlatego zanim oddasz swojego pieska pod naszą opiekę, poinformuj nas o wszystkim co nam w tym pomoże, np. o:

·         chorobach,

·         przyjmowanych lekach,

·         specjalnej diecie,

·         lękach,

·         relacjach z innymi psami i ludźmi,

·         agresywnych zachowaniach itp.

Pamiętaj, że nie powinieneś zatajać żadnych informacji. Zastanów się – czy chciałbyś, żeby ktoś oddał do naszego Hotelu agresywnego Psa (bez ostrzeżenia), który zaatakuje Twojego pupila i zrobi mu krzywdę? 

7.   NIE KAŻDYM PIESKIEM SIĘ ZAOPIEKUJEMY. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby Pieski były u nas szczęśliwe i bezpieczne. Bo po prostu wszystkie je kochamy! Dlatego nie przyjmujemy:


·  psów agresywnych w stosunku do innych psiaków i ludzi. Podczas aktywności pupile spędzają większą część czasu wspólnie na wybiegach, a w pokoju odpoczywają z drugim psem, aby było im raźniej, dlatego nie przyjmuję psiaków, które mogłyby stanowić zagrożenie dla innych podopiecznych;

·  psów z chorobami zakaźnymi oraz świeżo po zabiegach chirurgicznych;

·  suk w czasie cieczki;

·  psów niekastrowanych (wyjątek stanowi wiek szczenięcy i młodzieńczy);

· psów z lękiem separacyjnym, nadmiernie wokalizujących podczas nieobecności Opiekuna w pokoju,

· psów zaliczanych do ras agresywnych, w tym typu bull oraz psów w typie tych ras agresywnych.

Nie możemy narażać bezpieczeństwa i zdrowia pozostałych Wczasowiczów.


8. ZAUFANIE. Jeżeli okaże się, że ukryłeś przed nami ważne informacje (przede wszystkim te wskazane w punkcie 6 i 7) skontaktujemy się z Tobą, abyś natychmiast odebrał Psa. Nie zwrócimy Ci w takim wypadku kosztów pobytu. Nasza współpraca musi być oparta na zaufaniu. Bez za tego nie możemy zapewnić bezpieczeństwa i komfortu naszych Podopiecznych.

9. ZABIERZ Z PSEM TYLKO NAJWAŻNIEJSZE RZECZY. Czyli książeczkę zdrowia i karmę. Nie ma potrzeby zostawiania swoich misek, smyczy i zabawek. Zdarza się, że pieski niszczą różne przedmioty. Zwłaszcza, gdy znajdują się w nowym miejscu, w nowym towarzystwie. Dlatego zachowanie Twojego Pupila może okazać się inne niż w jego własnym domu. Nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy. Gdy Twój Pies cokolwiek zniszczy, nie zwrócimy Ci pieniędzy, ani nie zrekompensujemy Ci tego w żaden inny sposób. Dlatego przemyśl dobrze co u nas zostawiasz i czy możesz sobie pozwolić na ewentualną utratę tych rzeczy.

10.   CHORE I STARSZE PIESKI MOGĄ POCZUĆ SIĘ GORZEJ. Gdy Piesek jest chory lub w bardzo podeszłym wieki, nowa sytuacja może pogorszyć jego stan. Zrobimy wszystko, aby czuł się u nas dobrze i aby był w jak najlepszej kondycji. Jeżeli Twój Pupil cierpi np. na zwyrodnienie stawów, dysplazję, uczulenie, choroby serca itp., przede wszystkim nas o tym poinformuj. Porozmawiamy i zastanowimy się nad najlepszym rozwiązaniem. Ale niestety nie możemy zagwarantować, że jego stan się u nas nie pogorszy. Pamiętaj, że w takiej sytuacji zostawiasz go u nas na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia Psa, który cierpiał na daną przypadłość zdrowotną, zanim rozpoczął u nas wczasy. A jeśli z tego powodu niezbędna okaże się wizyta u weterynarza, będziesz musiał zwrócić nam jej pełne koszty.

11.   CHOROBY CHODZĄ PO PSACH. Może się zdarzyć, że Piesek rozchoruje się w czasie pobytu u nas. W takim wypadku zabierzemy go do weterynarza. Poinformujemy Cię niezwłocznie o chorobie oraz o kosztach leczenia, które będziesz musiał pokryć. Jeżeli podjęcie leczenia lub przeprowadzenie operacji będzie konieczne dla ratowania życia Psa, a kontakt z Tobą będzie ograniczony, podejmiemy decyzję za Ciebie. Wszelkie koszty związane z leczeniem pokrywasz Ty jako jego Opiekun/Opiekunka.

12.   JESTEŚ ODPOWIEDZIALNY ZA INNYCH WCZASOWICZÓW. w sytuacji, kiedy okaże się, że przyjęty pies ma chorobę zakaźną (np. gronkowiec) lub robaki w odchodach (pomimo odnotowania odrobaczenia w książeczce zdrowia) właściciel ma obowiązek natychmiastowego odebrania psa z hotelu oraz będzie musiał zapłacić za potencjalne leczenie (np. odrobaczenie) wszystkich psów przebywających na hotelu,

13.   PIESKI LUBIĄ SZALEĆ. Twój Pupil będzie bawił się i socjalizował z innymi Pieskami. Zapewnimy mu także dużo innych atrakcji, takich jak długie spacery, bieganie za piłką itp. W czasie zabawy może dojść do zadrapań, drobnych ran. Nie martw się i nie miej z tego powodu pretensji. Twój Piesek otrzyma niezbędną pomoc na miejscu (zdezynfekowanie, oczyszczenie rany, w razie potrzeby miejscowe przycięcie sierści, smarownie leczniczym preparatem). A w razie potrzeby odwiedzimy weterynarza. Postaramy się, aby był to najmilszy i najlepszy weterynarz na świecie.

14.   BĘDZIEMY W KONTAKCIE. Będziemy Ci wysyłać relację zdjęciową co 2-3 dni. Dlaczego nie wysyłamy codziennie? Wysyłanie fotorelacji każdego dnia nie jest dla nas priorytetem, gdyż zajmuje dużo uwagi i czasu, a my wolimy ten czas poświęcić na opiekę nad psami. Gdyby działo się cokolwiek niepokojącego na pewno damy Ci znać. Nie jesteśmy 24 h pod telefonem. Jeśli nie odbieramy lub nie odpisujemy od razu, zachowaj spokój! Odezwiemy się w wolnej chwili.

15. DZIECI NA POKŁADZIE. Jeżeli Twój Pupil nie lubi dzieci – boi się ich lub bywa agresywny, koniecznie nas o tym poinformuj. Nasze dzieci czasami mają kontakt z Pieskami. 

16. JESTEŚMY AUTORAMI. Wszystkie informacje oraz zdjęcia udostępniane na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych, a także przesyłane do Ciebie są naszego autorstwa lub autorstwa osób trzecich. Nie możesz ich wykorzystywać bez zgody autora, nawet gdy jest na nich Twój Pupil.



Jeżeli decydujesz się na wczasy swojego psa w naszym Hotelu, akceptujesz wszystkie opisane wyżej zasady i zobowiązujesz się ich przestrzegać, to zapraszamy do kontaktu.  Z nowymi Klientami umawiamy się na bezpłatne spotkanie zapoznawcze, które trwa ok. 20 minut. W tym czasie pokażemy nasz obiekt, porozmawiamy, a Twój psiak będzie miał okazję nas poznać i nasz teren.